میم مثل مادر...

م مثل مادر
همانکه جای خالی اش اندوه بار برسرمان هوار میکشد.
کاش ماهم مادر داشتیم تا بجای خیرات هدیه میخریدیم  و
به جای روزت مبارک مادر، نمیگفتیم : روحت شاد مادر
مادر روحت شاد که مسیر چگونه زیستن را به ما آموختی


برای شادی روح همه پدران ومادران در گذشته صلوات



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت20:52---3 ارديبهشت 1393
مادرم ای بهتر از فصل بهار



مادرم روشن تر از هر چشمه سار



مادرم روزت مبارک ناز من



مادرم تنهاترین آواز من....



شادی روح تموم مادرای مهربون سفر کرده :



اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل



فرجهـــــم
پاسخ:مادرم غصه نخور!گرسنه نمی خوابم.... غصه ات را یک دل سیر می خورم،بعد می خوابم....مطلب بسیار زیبایی نوشتین.خیلی خیلی ممنون از شما الهه خانم گل.


m
ساعت22:42---1 ارديبهشت 1393
مـــــــــــــــادر ...





کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم



لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم


پاسخ:ممنونم مهناز جون!لطف کردی عزیزم...


ليلا
ساعت11:03---31 فروردين 1393
پركشيدن مادر دروج بهتر از اين است كه من درد كشيدن اورا در برابر ديدگانم ببينم البته اين حرفه مادر هميشه مادر است جاي همه مادران كه در كنارمان نيستند خالي عزيزم روزت مبارك
پاسخ:سلام...ممنون از جملات زیبایی که برام می نویسی لیلون جان!روز شما هم مبارک...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:میم,مادر, | 7:48 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.